annaenander.blogg.se

16 december

Kategori: Allmänt

Oj vad längesen det var sedan jag bloggade. Malin har varit här vilket var jättemysigt! Vi gjorde många roliga grejer och hade så kul! Tyvärr har jag inga bilder.. 

I torsdags lämnade jag av henne på flygplatsen och på natten kl 23.30 gick min buss till New Orleans där jag gjorde en helgkurs. Det ingår i au pair programmet att gå ett visst antal timmar i skola och då kan man välja att göra en helgkurs istället för att gå på lektioner i veckorna. Himla smidigt tyckte jag, få se en ny stad på köpet! Jag åkte med en annan au pair härifrån och vi hade kul. New Orleans var annorlunda mot städerna jag sett innan. Kändes inte som att man var i usa längre. 
Inatt åkte vi tillbaka till Atlanta och det var mysigt att träffa lilleman igen. 

I helgen fyller jag 21 år och snart är det jul! Jag fick ett paket av mormor och morfar förra veckan med lite presenter som jag blev jätteglad för! Och idag fick jag ett paket ifrån mamma och David som jag också blev jätteglad för! Ett fint smycke och lite julgodis. 

Här kommer lite bilder från New Orleans






En gata som hette likadant som området jag bor i här i Atlanta!

Mississippi floden








Kommentarer


Kommentera inlägget här: