annaenander.blogg.se

27 februari

Kategori: Allmänt

Bloggandet går väldigt dåligt för mig men jag tänkte att jag i alla fall kunde lägga upp lite bilder ifrån senaste tiden här borta. Det har inte hänt något speciellt, vardagen rullar på och det börjar bli vår. Ena dagen är det 23 grader och nästa bara 10, men det går åt rätt håll i alla fall! 







Zain har kommit in i en riktig trots-period. Jag är den enda i familjen som får någorlunda ordning på honom men det tar på krafterna och vissa dagar får jag lust att ge upp. 
Vi gjorde en liten lista tillsammans här om dagen, jag hoppas att det kan hjälpa lite! Han kan ju inte läsa än men vi går igenom den tillsammans några gånger dagligen som en påminnelse för honom.


Kommentarer

  • Mormor och Morfar säger:

    Hej gulle Anna!
    Hoppas att allt är väl. Vi har precis läst bloggen det var roligt. Hoppas att du får pli på pojken. Det klarar du som är så duktig!
    Vi längtar efter dig! Men snart är det maj månad och då ses vi hoppas vi!
    Sarah och Göran är här på vinterlovet. Vi har gjort lite utflykter.
    Tusen kramar från Mormor och Morfar!

    2014-02-28 | 11:31:17
  • Elin säger:

    Älskar good behavior listor. Dom blev man en jäkel på! Saknar dig, men snart kommer du hem.

    Puss från Pelan.

    2014-04-04 | 14:45:52

Kommentera inlägget här: