annaenander.blogg.se

29 oktober

Kategori: Allmänt

Zain har fått en jobbig förkylning som inte vill ge med sig. Men här är det okej att skicka dom till skolan ändå så han var där under förmiddagen och när vi kom hem somnade han direkt. Nu längtar han efter att gå till skolan och pratar glatt om vad han har gjort varje dag, inga tårar när han lämnas heller. Bara en puss och hejdå, 10 poäng för det! 
Eftermiddagen bestod av hostande, rinnande näsa och en allmänt trött och trotsig 2-åring vilket resulterade i bråk och skrik från oss båda. Men innan jag gick så kramades vi och blev vänner igen. Jag kan tänka mig att ni som bara ser alla söta bilder på honom inte kan tro att han kan vara ett litet monster och göra en tokig. Men tro mig, det här barnet har verkligen två sidor.. 

Nu har jag plockat iordning lite i min lilla lägenhet för IMORGON KOMMER JU PAPPA OCH DAVID!! Herregud det känns så konstigt, har inte riktigt förstått att jag verkligen ska få träffa dom än tror jag. När jag pratade med David tidigare idag i telefon sa vi "jaha, ses imorgon" va? gör vi? tänkte jag för någon sekund. Det ska hur som helst bli helt underbart att få träffa dom!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: