annaenander.blogg.se

14 augusti

Kategori: Allmänt

Jag är verkligen en dålig bloggare.. Önskar att jag hade mer energi och idéer till att skriva här men jag har tyvärr inte det.
Dagarna flyter på och jag har nu börjat komma in i någon så kallad vardag, varje morgon går jag upp och spenderar den tillsammans med Z och i 10 timmar framåt. Mellan klockan 17-18 kommer mamman hem och jag blir ledig. Då är jag oftast helt slut men kämpar mig motvilligt iväg till gymmet. Veckodagana blir oftast inte mer händelserika än så. Nu på fredag kommer jag nog vara ledig hela dagen vilket jag ser fram emot! Tror att jag ska ta mig en sväng till Ikea, jag är väldigt sugen på delikatobollar nämligen! Jag har börjat leva något slags "nyttigt" liv i veckorna så jag får lov att unna mig lite när helgen kommer.
Det är också under helgen som det blir att man träffar människor och gör saker. I lördags var jag ute med Lisa och Paulina, en svensk tjej och en dansk. Vi dansade i många timmar och hade en väldigt händelserik och rolig kväll!
Nu på fredag kväll ska vi förmodligen gå på manlig stripshow (jag återkommer med bilder) det blir nog en upplevelse för sig.

Det är för övrigt helt sjukt att om 21 dagar har jag bott här i USA i 100 dagar!!
Jag ska försöka att ta mer bilder och blogga mer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: