annaenander.blogg.se

17 augusti

Kategori: Allmänt

Sagt och gjort, igår var vi på manlig stripshow. Jag tänkte mig att det skulle vara ett litet ställe med inte så mycket folk, så fel jag hade! Vi kom till en jätte stor lokal med säkert över tusen tjejer! Kön in var huuuuur lång som helst, man fick gå in om man var över 18 år men självklart inte dricka någon alkohol om man inte var 21. Jag fick två svarta kryss ritade på mina händer efter att jag visat mitt legitimation. Dom betydde alltså att jag var minderårig, (det var väldigt lätt att tvätta bort dom där kryssen, inte för att jag gjorde det såklart men..) ibland undrar jag hur dom tänker här.
Hur som helst, det var en rolig upplevelse! Det var väldigt svårt att få några bra bilder. Vi stod ganska så långt ifrån så bilderna blev inte bra alls, tyvärr!!

Tidigare på dagen åkte jag och Lisa till Ikea för att äta köttbullar. Vi konstaterade båda att det är något speciellt med Ikea. Man känner sig hemma på något sätt. Det är så kul att det ser precis likadant ut som hemma. När vi var där riggade dom upp för kräftskiva på resturangen, vi hade dock inte tid att stanna för att delta.

Ikväll ska jag vara hemma och mysa med min lilla kille. Skönt med en sådan lördagskväll ibland också. Igår innan jag skulle åka iväg på kvällen fastande jag med honom i ungefär 10 minuter för att han ville pussas. Det är bland annat sånt som får det här jobbet att vara så bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: