annaenander.blogg.se

2 augusti

Kategori: Allmänt

Redan augusti? Vart tog tiden vägen?! Dagarna rullar på här borta, veckorna går så fort! Nu i helgen ska det bli riktigt varmt här, dom säger att det kommer kännas som ungefär 40 grader.. Så imorgon ska Camilla samla ihop ett gäng tjejer för en dag vid poolen innan hon åker hem.

Igår fick jag brev på posten igen, den här gången från mamma och pappa. Jag blev glad men kunde inte hålla tillbaka tårarna. Z var så gullig och pussade på mig och sa "anna är bäst" (ja jag lär honom lite svenska)
Ett fint armband låg det i paketet som jag nu har tillsammans med mitt andra armband som jag fick av min fina vän Malin innan jag åkte.

Vi har även börjat potträna här hemma, det är ett krav från skolan som Z ska börja på att han går på potta. Jag tycker det är lite för tidigt med tanke på att han bara är två år men vi gör vårat bästa! Jag har torkat upp mycket kiss från golvet med andra ord..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: