annaenander.blogg.se

26 augusti

Kategori: Allmänt

Måndag igen och lika mysigt som vanligt att hämta upp min bebis från hans rum på morgonen. Han känns alltid större på något sätt när jag varit ifrån honom under helgen.
Helgen har återigen varit bra, jag älskar helgerna här!
I fredagskväll möttes jag, pauliina och lisa upp och åt mexikansk middag och gick på bio. På lördagen möttes vi upp igen i ett köpcentrum och kollade runt, på kvällen vankades det houseparty. Det är ett par killar som köper hus och har fester i då och då där alla är välkomna, det var väldigt amerikanskt! Verkligen som det är i filmerna. Innan vi åkte dit så var vi ett gäng au pairer hemma hos mig. Vi hade riktigt kul!

Jag och Lisa kom hem till mig runt 7 på morgonen så söndagen bestod till största delen av sömn och sedan sushi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: