annaenander.blogg.se

En vecka kvar till Miami!

Kategori: Allmänt

Woho idag torsdag är det exakt en vecka kvar tills jag åker till Miami!! Jag vet inte om jag har berättat tidigare vilka jag åker dit med men det är i alla fall 3 au pairer från Seattle. Dom flyger till Florida redan på lördag och ska bila ner till miami så jag möter upp dom där på torsdag. 
Jag ser verkligen fram emot en liten minisemester nu! Flyget dit var inte alls dyrt, det hade kunnat vara billigare om jag hade bokat lite tidigare men dum som jag är sköt jag på det lite för länge. Inget att göra åt nu men nu vet jag det till nästa gång. Vi ska bo på ett hostel. Det blir en ny upplevelse för mig, vi betalar runt 100 kr per natt.. Jag är väldigt skeptisk till detta men det ska nog gå bra. Det ser fräscht ut och väldigt mycket ingår till priset av ingenting. På deras hemsida står det lite frågor om deras regler och en av frågorna är bla "is there any curfew?" Vilket betyder "måste man vara tillbaka någon speciell tid på natten" (den översättningen var inte den bästa men ni förstår) svaret på frågan är i alla fall- are you kidding? This is Miami beach! 
Haha jag älskar det! 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: