annaenander.blogg.se

.

Kategori: Allmänt

Jag är ganska så känd bland mina vänner att ofta lyckas lägga väldigt opassande, omsarta och allmänt korkade kommentarer.. Jag vet om det och står för det! Men i lördags så la Lisa en annan svensk au pair en så otroligt bra kommentar och jag är så stolt över mig själv att det för en gång skull inte var jag.
När vi alla tre tjejer satt hemma och drack lite vin innan vi skulle ut så spelade vi också kortspel, eftersom att Paulina inte är från Sverige så pratar vi engelska med varandra så att alla förstår, men när jag frågar Lisa "vad heter knäckt på engelska?" Svarar hon "I think it's joker"
Vi fick oss ett väldigt gott skratt! Hahah
Jag ska nu också tillägna denna tjej en bild från kvällen.

Den andra bilden hittade jag i min telefon dagen efter, ni vet när "man ska kolla igenom bilderna från gårdagen" haha ja vad ska man säga..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: