annaenander.blogg.se

10 juli

Kategori: Allmänt

Det är sååååå varmt här! Och fuktigt. Min hud, mitt hår och mina naglar mår så bra!
Mitt på dagen är det för varmt för att vara utomhus (om man inte skulle ligga i en pool) så jag går till en park med Zain antingen på morgonen eller på eftermiddagen. Annars har vi varit inomhus. Jag tror att det kommer vara perfekt temperatur här efter sommaren.
Nu har jag hunnit se lite mer av området där jag bor, det är verkligen mysigt! Önskar att alla jag känner skulle ha möjligheten att komma hit!
Snart ska jag boka en weekend till Miami med några tjejer från Seattle om allt blir som vi tänkt oss. Det ser jag fram emot!

Här är en bild på huset.

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Så härligt med Miami, you´ll love it!

    2013-07-11 | 10:56:46

Kommentera inlägget här: