annaenander.blogg.se

18 juli- området där jag bor

Kategori: Allmänt

Nu tänkte jag visa lite bilder på området precis där jag bor. Här är det verkligen grönt och mysigt men åker man bil i ungefär tio minuter kommer man in till Atlanta där det är en massa skyskrapor och verkligen storstadskänsla, så häftig kontrast!
 
 
Här börjar gatan som huset ligger på och det ligger nästan direkt in till vänster
 
Bara någon minuts gångsväg ifrån huset finns det små mysiga resturanger/barer och en liten park där folk bara hänger runt. Det finns skåp med lite böcker som man får låna om man känner för att sätta sig på en bänk och läsa, på kvällarna spelas det musik och är olika quiz tävlingar på de olika resturangerna, det är mysigt att bara gå dit och lyssna och kolla på folk.
 
 
Idag var det ett gäng tjejer som tränade cheerleading i parken
 
Gick förbi den här lastbilen också..
 
Och här kommer lite bilder på min lilla apunge, han blir bara sötare och sötare för varje dag som går! 
 
 
 
Här gillar han att sitta och titta varje dag när jag lagar mat
 
På övervåningen i det här garaget är mitt rum
 
Jag kände att jag ville göra något personligt för mig i mitt rum så jag lyckades hitta dom här fjärilarna som bara var att klistra fast på väggen! Nu känner jag mig hemma. Alla som varit hemma hos oss i Stockholm förstår varför.. Jag tittar på dom och tänker på min fina mamma.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Åå, fin du är med fjärilarna!
    Fint hus med ju och gullig kille 😍

    2013-07-19 | 11:41:25

Kommentera inlägget här: