annaenander.blogg.se

21 juli- Min helg

Kategori: Allmänt

Min helg har varit toppen! I fredags efter lunch åkte jag och Camilla (en au pair från Danmark) till en pool och solade och badade, så skönt! Det var 40 grader varmt och luftfuktigheten gjorde att det kändes som 45.. Man ska inte klaga men det var faktiskt för varmt. Tur att vi kunde ligga i poolen.
Lite senare när det inte var riktigt lika varmt tog vi ett par drinkar och pratade om livet.
Camillas värdpappa spelar i ett coverband som hade konsert här i Altanta i lördags och dom bjöd med mig! Det var annorlunda men riktigt roligt att se, dom spelade en massa låtar från 70-talet och det är kul att man känner igen så många av dom trots att man är född på 90-talet. Konserten var utomhus och vi hade sån tur med vädret. Som sagt, inte en konsert jag hade valt att gå på i vanliga fall men det var en upplevelse jag sent kommer glömma! Efteråt gick vi backstage och var med på deras afterparty.

Idag söndag åkte vi in till Buckhead, i Altanta och strosade runt i ett par olika malls och åt middag. En mysig söndag och ett bra avslut på veckan.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: