annaenander.blogg.se

25 juli

Kategori: Allmänt

Och löning där hemma! Jag känner "löningskänslan" lite inom mig även fast jag inte alls får någon lön idag. Antar att jag fortfarande lever kvar lite i livet i Sverige. Här får man lön varje vecka istället, vilket verkligen är skönt! Jag önskar att det var så även hemma.

Dagarna flyger iväg här, snart är ännu en arbetsvecka över. I helgen har jag inte så mycket planerat mer än att Zain fyller år på lördag så det blir kalas! Och på söndag ska jag gå på min första Atlanta Braves-game, baseball är riktigt stort här så det ser jag fram emot!
Här i veckan fick jag även reda på att pappa har bokat biljetter hit nu! Äntligen! Så han och David kommer och hälsar på den 30 oktober, om 97 dagar. Jag längtar ihjäl mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: