annaenander.blogg.se

27 juli

Kategori: Allmänt

Och lilla Z fyller år! Idag tog jag en skön sovmorgon och nu har jag precis ätit frukost. Hela familjen är ute och uträttar ärenden och i eftermiddag blir det kalas.

Igår när jag hade slutat jobba för dagen körde jag ner till downtown decatur för att strosa runt lite. Där finns många resturangen, pubar/barer och små udda affärer. Det tar ungefär 3 min att köra dit så det är väldigt nära. Ja, man kan också gå men det är för varmt!
Jag försökte ta lite bilder på "torget" men det är svårt att fånga hur det verkligen ser ut. Det är iallafall väldigt mysigt!
På kvällen gick jag och köpte en pizza och gick sedan med den till Camilla, även det var en upplevelse. Alla som jobbade på pizzerian drack öl och verkade lite smått berusade. Dom spelade ganska hög musik och folk hängde runt i en liten bar.
Hela stämningen här runt omkring är så avslappnad på något sätt.
Pizzan åt vi på Camillas altan tillsammans med några drinkar och lite vin. På kvällarna är temperaturen verkligen perfekt här så det är så skönt att sitta ute! Om man bortser från alla myggor och andra härligheter, igår dödade jag en flygande kackerlacka..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: