annaenander.blogg.se

Sista dagen i Seattle!

Kategori: Allmänt

Det är nu söndag eftermiddag här och jag är i stort sätt klar med min packning. Imorgon (måndag morgon här) kl 9.00 går mitt plan från Seattle till Atlanta.

I fredags hade vi grillkväll hemma hos Lotta med en massa tjejer, vi gick och la oss kl 05.30.. Det blev en del tjejsnack med andra ord!
Jag och Lotta trotsade tröttheten och gick upp i hyfsad tid lördag morgon för att åka in till Seattle, vi åt lunch och strosade runt i staden. Senare på kvällen möttes alla tjejer upp igen för middag på en resturang i Bellevue.
Min sista helg här har med andra ord varit toppen!

Juste det! I fredags var jag även hos frisören.. Jag gick av en slump förbi en redkensalong och de hade tid för mig med än gång. Något skakig satte jag mig i stolen, kändes SÅ konstigt att inte Emilia min kollega på salongen hemma skulle färga mitt hår.
Men det gick bra! Jag förklarade exakt vilken färg hon skulle använda och hur hon skulle göra. Jag sa aldrig att jag är frisör själv (hon sa däremot att jag va väldigt kunnig..) undra varför :)
Så, nu är utväxten borta och nu kom jag precis hem från en pedikyr. Jag är med andra ord helt klart redo för att resa vidare mot nya äventyr!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: