annaenander.blogg.se

03-06-2013

Kategori: Allmänt


Idag har vi haft strålande väder här! klockan 07.30 gick jag, Linnea och alla barnen upp och åt frukost och gjorde oss klara för dagen. Linnea är au pairen som har varit här innan mig, hon åker hem till Sverige i helgen. Först lämnade vi Alex på skolan och sen åkte vi hem, tvillingarna har redan fått sommarlov så vi lekte lite i trädgården och sedan åkte vi till Bellevue, det är ett ställe som ligger mitt emellan Redmond och Seattle, där fanns det en massa affärer och resturanger. Der var väldigt fint överallt och det kändes direkt som att det är ett ställe man kommer åka till många gånger. 
Tanken var att vi skulle fixa ett social security number till mig, vilket man behöver för att tex ta körkort och öppna ett bankkonto här, men det var alldeles för lång kö för att kunna sitta och vänta med två små barn i knät så vi åkte till Mc donalds och åt lunch istället. 
Här hemma i huset finns det nästan bara nyttig mat vilket är väldigt bra! Men ibland måste barnen få unna sig lite :) 
Det är väldigt skönt att ha Linnea här dom första dagarna, hon berättar allt jag behöver veta och lite till!
Kl 15.00 hämtade vi upp Alex i skolan och sedan åkte vi hem och hade lite poolhäng allihopa. 
Nyss kom alla tre barn och knackade på min dörr och ville ha godnattpussar, dom är så söta!
Jag ska snart sova jag med, man blir trött av alla nya intryck. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Hej finisen! Allt ser och låter helt super, ååh lycka! Har ni pool? Det är ju fantastiskt! puss och kram

    Svar: Vår närmsta granne har pool :) vi har bara bubbelpool inne i huset ;) puss puss!
    annaenander.blogg.se

    2013-06-04 | 09:57:07
  • Elin säger:

    Men fina ni är. Ser väldigt underbart ut! Där spenderar ni nog många varma sommardagar.

    Love you!

    2013-06-04 | 18:08:53
  • anett sellin säger:

    Åhh, vad kul att se!! Det verkar efter bara en vecka som du hamnat alldeles rätt! Ha det nu toppen Anna och njut av allt nytt! Massor med kramar Anett

    2013-06-09 | 21:32:14

Kommentera inlägget här: