annaenander.blogg.se

Seattle!

Kategori: Allmänt

Klockan är nu ca 21.00  här i Seattle, och jag ska snart sova min andra natt i mitt nya hem. 
 
Igår ca 21.00 landade jag i Seattle, Joacim (pappan) och äldsta barnet Alex hämtade mig på flygplatsen, alla barnen hade tidigare på dagen gjort en fin skylt till mig. 
Huset ligger en liten bit utanför Seattle, naturen påminner väldigt mycket om Sverige här runt omkring, vilket är ganska skönt, det känns som "hemma".  (Sen hade jag såklart inte klagat på att ha palmer på trädgården istället men allt har sina för och nackdelar) 
Huset är stort med mååånga rum. Mitt rum är mysigt, sängen är superskön, garderoben stor och jag har ett eget badrum med eget badkar. Toppen helt enkelt! 
 
Imorse vaknade jag väldigt tidigt, och efter en stund hörde jag små knackningar på min dörr. In kom tre små barn med sina filtar och hoppade upp i min säng. Vi kramades, pratade och öppnade lite presenter som jag hade med mig. 
Sedan åkte vi in till Seattle, tackar pappa för att jag fått köra hans stora bil mycket hemma för annars hade jag förmodligen kissat på mig av rädsla när jag såg bilen som jag ska ha här, den är enorm! 
Vi åkte till ett stort akvarium och kollade på alla möjliga fiskar och andra djur, barnen har varit där många gånger förut så dom visade mig runt och lärde mig vad alla olika fiskar heter. Det var kul att se lite av Seattle också, det är verkligen en vacker stad! Jag längtar efter att få upptäcka den mer!
 
Barnen har verkligen varit fantastiska idag. Alex har visat mig hur saker och ting funkar och hjälpt mig både med språket och saker i hemmet. Tvillingarna är supersöta och vill mysa hela tiden, bara idag har dom flera gånger ropat på mig och när jag kommit sagt "I just wanted a hug from you" OM jag smälter. 
Vi avslutade denna dagen med filmys i soffan, alla tre barn satt i min famn och sedan läste vi en bok och nu ligger alla och sover. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Twins!
 
Alex!
 
Nemo!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: