annaenander.blogg.se

14 oktober

Kategori: Allmänt



Nu kom precis zain och hans mamma hem igen efter att ha varit hos mormor och morfar sedan i torsdags. Jag har med andra ord varit ledig torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag nu. Väldigt skönt! Men när jag hörde att dom kom hem sprang jag ner för att hinna pussa lite på lilleman. Efter såhär många dagar utan honom så saknar jag honom verkligen. 
Helgen har varit bra, har umgåtts väldigt mycket med Pauliina. Mysiga middagar och lite festligheter har vi hunnit med. I fredags var vi på en resturang/pizzeria där man får ta med sig sin egen dricka. Vi köpte med oss en flaska vin och delade på en pizza. Ett väldigt bra koncept enligt mig!

Idag måndag åkte jag för att uträtta lite ärenden. Köpte en massa hårprodukter och annat till mig, mamma och Sara som pappa och david ska få ta med till Sverige. Helt galet hur mycket billigare allt sådant är här jämfört med hemma. Andra människor inne i butiken bara kollade på mig när jag lastade upp alla flaskor vid kassan.. 


(Vintet kostade ca 6 dollar vilket motsvarar ca 40 svenska kronor, ja vi köpte två flaskor) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: