annaenander.blogg.se

18 oktober

Kategori: Allmänt

Idag jobbade jag några timmar på eftermiddagen och sen åkte jag till flygplatsen och hämtade upp Lisa och hennes föräldrar, dom har varit i New York i nästan en vecka! Dom ska vara kvar här i Atlanta till onsdag nu innan dom åker tillbaka till Sverige. 
Vi åt middag tillsammans ikväll och dom bjöd med mig till Savannah imorgon, så gulliga! Savannah är en liten stad som ligger här i Georgia ungefär 3-4 timmar ifrån Atlanta. Vi kör dit imorgon bitti och tillbaka på söndag. 
Ska bli så kul att få se en till stad och komma bort en liten sväng. 
Filmen "The last song" spelades in i Savannah som många nog känner till.

Idag när jag var ute och körde lite tog jag ett par bilder genom rutan, det här är midtown. En del av Atlanta som ligger nära ifrån där jag bor.







Kommentarer


Kommentera inlägget här: