annaenander.blogg.se

30 september

Kategori: Allmänt

Månad igen och helgen har som vanligt varit bra! I fredags kväll åt jag och Lisa middag på en mexikansk resturang och drack margaritas.
Lördag morgon hämtade Lisa upp mig och vi åkte till Dunkin' donuts och åt frukost.. ibland får det vara okej! Sedan åkte vi till Six flags over Georgia, som Gröna lund fast självklart större. Det var mycket folk och långa köer men vi hann ändå åka många roliga berg och dalbanor. Lite senare på eftermiddagen kom även Jasmine (min värdmamma) och Zain dit, han åkte ett par karuseller och sedan åt vi middag. Runt kl 19 hade jag och Lisa varit där i 8 timmar så vi kände oss färdiga och åkte hem.
Söndagen bestod av inte  så mycket mer än bio på kvällen.
Jag tog tyvärr inte så många bilder i lördags men här är några stycken!
 
 
Fina Lisa!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: