annaenander.blogg.se

6 oktober - söndag igen

Kategori: Allmänt

Veckorna här går så fruktansvärt fort! Är det likadant hemma? 
I fredags jobbade jag några timmar och vi hade fantastiskt väder så jag och Zain lekte utomhus nästan hela dagen och lyxade till det med amerikanska pannkakor till lunch. På kvällen gick jag till en resturang här i närheten med familjen och åt gott. Senare kom Lisa hit och vi bestämde oss för att gå ut. "Nu var det längesen vi hade en galen utekväll" sa vi till varandra innan... Och ja, vi kom hem alldeles för sent/tidigt beroende på hur man ser det med klackarna i händerna. Kul hade vi i alla fall! 
När vi vaknade på lördagen åkte vi och åt sushi och sedan skulle Lisa åka till flygplatsen för att hämta sina föräldrar från Sverige. Jag stannade hemma hela kvällen och badade och kollade på film.

Svenska pannkakor i all ära, men dom här med färska jordgubbar och syrap på är det inte heller mycket fel på.

Jag och Lisa innan vi gick ut.

Och här två bilder på hur vi såg ut när vi vaknade i min säng på lördagen:




Kommentarer

  • Madeleine säger:

    hihihi vilka snygga tjejer! Kul att ni har kul gumman. Och ja, veckorna går löjligt fort här med! :)

    2013-10-07 | 10:48:17

Kommentera inlägget här: