annaenander.blogg.se

15 september

Kategori: Allmänt

Och bara 45 dagar tills pappa och David kommer hit! Ingen är gladare än jag! :)

Jag har varit ledig fredag lördag och söndag den här helgen vilket har varit skönt. Lisa var också ledig i fredags så vi spenderade dagen och kvällen ihop. Igår kväll kom Lisa och pauliina hem till mig och drack lite vin och sedan åkte vi till en sky lounge. En bar längst upp i ett höghus, den var utomhus och det var så härligt att stå där uppe och kolla ut över Atlanta. En ställe vi definitivt kommer besöka igen!
Nu ligger jag i sängen nydushad i min morgonrock och ska nog snart klä på mig för att åka och äta middag med mina två tjejer. Vi har så himla roligt ihop!

Kommentarer

  • elin säger:

    finaaaa!!

    2013-09-17 | 16:10:36

Kommentera inlägget här: