annaenander.blogg.se

23 september

Kategori: Allmänt

Jag tycker att det är så svårt vad jag ska skriva här hela tiden så det slutar med att jag inte skriver någonting alls..

I veckorna finns det inte mycket att skriva om, jag jobbar och tränar. Ibland möter jag upp tjejerna för en kaffe när vi känner att vi måste ses innan helgen.
Annars blir det under helgerna som jag hittar på saker. I fredags kväll åkte jag och pauliina till lisa och lagade tacos och pratade skit i alldeles för många timmar. På lördagen kände jag och Lisa att det var dags för köttbullar igen så vi tog oss till Ikea. Sedan gick vi runt i lite affärer, fick våra naglar fixade och hade en allmänt mysig lördag. På kvällen var det houseparty igen, jag körde och efter ca 2 timmar där åkte jag och Lisa och åt bagels istället!
Söndagen blev lugn, månadsmöte med alla au pairer på dagen och på kvällen obligatorisk middag på en resturang som heter chili med Lisa och Pauliina.
Känns som att äta är det enda vi gör om helgerna.. Men det är så underbart att kunna gå ut och äta på resturang för runt hundralappen. Man får passa på! :)

Tacos, ballonger efter ett kalas och två underbara tjejer!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: