annaenander.blogg.se

31 augusti

Kategori: Allmänt

I torsdags va jag ledig hela dagen och jobbade några timmar på kvällen, igår var jag ledig hela dagen och kvällen och idag har jag varit ledig hela dagen men jobbat ett par timmar på kvällen. Mycket ledighet på en och samma gång vilket har varit skönt! Även om jag älskar lilleman så skadar det inte med ett litet break ibland.
Igår kväll hade jag tänkt att jag bara skulle vara hemma men så blev jag bjuden på houseparty igen och jag är ju inte den som är den så jag tog mig dit. Festerna är verkligen som på film! Hur mycket människor som helst (eftersom ALLA är bjudna) röda plastmuggar, dj som spelar musik, öl i stora dunkar som alla får gå och ta av, och alla älskar alla. Riktigt härlig stämning! Jag kommer sakna dom typerna av fester när jag kommer hem.
Idag åkte jag iväg till atlantic station när jag vaknade, det ligger ungefär en kvart från huset med bil. Det är ett ställe som jag verkligen gillar, istället för ett stort köpcentrum med affärer och resturanger så ligger allt utomhus och man går runt på små gator som det spelas musik på. Där finns HM så idag var det mest därför jag åkte dit. Det är konstigt att man vill handla där när det finns så mycket annat som inte finns i Sverige, men det är ett vinnande koncept när man behöver basplagg eller någon lite billigare fest outfit.

Den här bilden tog jag och jag undrar om man kan tröttna på utsikter som denna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: