annaenander.blogg.se

Miami i bilder

Kategori: Allmänt

 
 
Jag vet inte vad jag ska säga mer än att det defentivit inte var sista gången jag åkte till Miami under mitt år! 
Vi har haft så roligt och mysigt!
Jag kom tillbaka till Atlanta för några timmar sedan, flyget tog bara 1:30h vilket är helt underbart! Nu ska jag vila mina stackars fötter som är fulla av blåsor efter alla timmar i högklackat. 
Jag låter bilderna tala för sig.
 
 
 
 
 
 
Största drinken jag har druckit i alla fall..
 
 
 
 
 
Den här nattklubben var riktigt häftig! Hur stor som helst och senare under natten var det packat med folk, vi blev placerade vid ett bord där alkoholen aldrig tog slut.. "Värdinnorna" som blandade drinkarna vid borden var klädda såhär. 
 
Ps. Ja det finns fler bilder men som inte är lämpliga här. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: